Det snöar i slutet av april!

Det är måndag och jag är redan hemma från skolan. En lektion och sen får man åka hem, det finns inget skönare även om det ibland kan kännas onödigt. Man får i stället vara glad att man hade lektion så att det inte blev som förra veckan, då var man inte så glad. Förra veckan åkte man upp dit och när det gått 10 minuter en kvart, då får man reda på att läraren är hemma och vabbar. När jag väl tagit mig till skolan vill jag ha lektioner så man får komma hem. Det var kallt och ta mig till skolan, åkte moppe och det var varken varmt dit eller hem utan på hemvägen snöade. Det kan inte snöa något mer nu, jag vill ju att värmen ska komma och sol gillar vi. Snön skulle vara över för länge sen, tur det inte är något mycket ändå så att det ligger kvar. Allt har knappt hunnit tina bort, fast det är inte så konstigt då det aldrig är varmt och solen skiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0