Det kan inte bli värre!

Alltså kan ni förstå hur besviken man blir, pappa ringde telia och han fick till svar att det är tillbaka, tidigast på fredag. Kan ni förstå hur jag känner mig, vi kommer inte att ha något internet förrän fredag och det kan även ta längre tid innan vi får tillbaka det. Hur skall detta gå, det finns verkligen ingenting att göra hemma känner jag. Det enda som finns att göra är isåfall att städa men hur kul är det på en skala. Förstår inte hur man klarar sig utan internet. Det roliga är att jag inte hunnit sökt till någon skola heller och det ska vara inskickat innan fredag. Lycka till för mig, måste se till att fixa detta på något sätt men det är ju bra om man vet, vad man vill söka också. Livet är inte lätt men det är bara att bita ihop. Får väl söka en massa och försöka numrera i vilken ordning jag vill ha dem. Det skulle ju vara så lätt om man visste vad man ville läsa men man vet ju inte eller vad man vill jobba med i framtiden, det återstå och se. På tal om jobb så har jag nu fått besked angående ett sommarjobb, hurra för det. Då vet man att man har något att göra efter att jag tagit studenten, närå men skönt att veta att man kommer tjäna lite pengar i sommar. Ett jobb eller sommarjobb är alltid bra och pengar kan man aldrig få för mycket av nu, allt roligt här i livet kostar pengar. Man måste göra det som är kul och allt som kommer med balen kostar massor.
Förresten så har ju startlistan till helgenstävling kommit ut och till skillnad från sist så startar jag nu sist i klassen. Förra gången var jag bland de första men det är väl rätt lugnt på framhoppningen , borde bli ännu lugnare så det här känns bra. Får se vad vi gör på onsdagslektionen, det är ju troligen sista ridpasset innan lördag om inget annat sägs. Jag är pepp och det ska bli super kul, lite tråkigt att det är inne tävling men vi får hoppas vi hinner ha någon klubbtävling ute i år.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0