Det blev grillning idag med👍

Laddar upp inför skoldagen imorgon, nyss sett EOTB och nu Ă€r det dax för lite lĂ€sning innan jag somnar. Allt Ă€r planerat, nĂ€rĂ„ men mĂ„ste rappa pĂ„ med lĂ€sningen. IgĂ„rkvĂ€ll blev det tyvĂ€rr vara ett kapitel, orkade inte lĂ€sa tvĂ„ strĂ€ck. Jag gör ett nyt försök idag men kan som sagt inte lova nĂ„got. Hoppas boken inte ska vara utlĂ€st förrĂ€n nĂ€sta vecka, pĂ„ mĂ„ndag Ă„tminstone. DĂ„ ska det nog gĂ„ men det blir lite tajt att hinna tills pĂ„ torsdag. Tycker det stĂ„r en hel del bra saker, bland annat stĂ„r det att Zlatan hade en grundlĂ€ggande princip. Det innebar att han inte skyllde pĂ„ skador om det gick dĂ„ligt, stĂ„r att han ansĂ„g det vara larvigt och jag instĂ€mmer. Har varit med om detta, att spelare i mitt lag kunde klaga pĂ„ skador nĂ€r det gick dĂ„ligt och jag har aldrig haft nĂ„gra skador sĂ„ kan inte sĂ€ga att jag nĂ„gonsin skyllt pĂ„ en skada nĂ€r jag spelat dĂ„ligt. Jag var vĂ€l inte bĂ€ttre den matchen helt enkelt men det gĂ€ller att ta med sig detta och göra det bĂ€ttre nĂ€sta match/trĂ€ning. Man spelar inte alltid bra men dĂ„ fĂ„r man fan stĂ„ för det ocksĂ„. Hade man inte varit frĂ€sch sĂ„ skulle man ha avstĂ„tt frĂ„n att spela alls. Varför dra ner hela laget om du Ă€r skadad nĂ€r det finns andra som Ă€r skadefri. 
Grillade hamburgare idag och gjorde haschtags till och det blev super gott, godare Àn det ser ut om jag sÀger sÄ.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0