Bio, smartare än en femteklassare & mästarnas mästare

Denna söndag har jag spenderat genom att kolla efter lite balklänning, vill helst hitta någon från en svensk sida som man har en lite susning om men det är ju tydligen lättare sagt än gjort. Har även små städat hemma idag, rummet blev lite snyggare, har dammsugit och även bytt sängkläder. Måste städa bort lite prylar då jag tycker det är för mycket framm just nu. Kläder måste och kollas och rensas snart igen. Vid sex tiden åkte man på bio med syster som hade fått biljetter, så vi passade på att se Allegiant som är den tredje filmen efter Divergent och Insurgent. Denna var väl helt okej, den var inte dålig utan bättre än andra filmen. I betyg kanske jag skulle ge den 6,5-7 på en skala mellan 1-10. 
När vi kom hem blev det lite kvällsfika och vi såg smartare än en femteklassare & därefter Mästarnas mästare. Tyckte först och främst att Daniel Norberg som var med i det först nämnda programmet var sjukt duktig, ni kanske sett programmet. Han behövde inte använda något fusk en enda gång dock spoila jag inte hur det gick ifall ni vill se. Att han kommer ihåg så himla mycket eller kan sånt man själv lärt sig men inte kommer ihåg. Sen om vi kommer till mästarnas mästare så tyckte jag en av de tre som kom till finalen var fel. Det var lixom fel tävling just denna vecka bara annars är jag nästan säker att han vunnit hela programmet om han gått till final. Det fanns inte mycket han var dålig på utan han ha presterat och legat i topp på nästan alla tävlingar. Samtidigt som man måste prestera när det gäller men tyckte det var synd där på duellen när han åkte ut. 
Till fika ikväll blev det lite broccoli, te och milkshake. Den kombon funkade utmärk bortsett från att jag spillde ut tet på golvet. Inte så lyckat precis men är man klantig så är man.😂

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Mysigt med bio :)

Svar: Ajjemän, det är inte ofta man går på bio nu för tiden :)
None None

2016-04-25 @ 00:16:18
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Veronica Wallgren

Tycker de två första filmerna var jätte bra men har inte sett den tredje än.

Svar: Tycker du ska se den tredje också, som sagt jag tyckte att den tredje var bättre än andra men första filmen var klart bäst fast så brukar det ju vara :)
None None

2016-04-25 @ 12:14:10
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0