2 av 3 hästar ridna...

Skola som vanligt och två lektioner totalt, typ problemlösningar på matten och film på historian. Kanske snarare någon teater föreställning om Ingvar Kamprad med syftet på kapitalism. Efter skolan åkte jag hem och bytte om för att sedan åka till stallet. Red inne på Rick som kändes sådär, tyckte han kändes lite annorlunda i vänstervarvet men det var bara i början. Sedan kändes han bra, han kanske inte riktigt hade kommit igång men vi får ju se hur det blir, är med honom framöver. Sen nästa häst var Boye, red ut på honom och red lite blandat skog och väg. En pigg Boye som var väldigt glad idag, tyckte det var härligast med galoppen. Han är väldigt snäll, ända han blev rädd för var fågeln som flög rakt framför oss från ingenstans.
Rick, gammal bild 👆
Boye👆
Nu har jag haft matpaus innan det är dax för den tredje och sista hästen för dagen. Känner att jag varit alldeles tom i magen nu efter jag ridit Boye men det är ju klart bär man inte ätit något på hela dagen. Så första måltiden för denna dag blev ostschnitzel och det var gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0