13 istället för 9:30

Från att gå från torsdag till fredag känns så himla bra. Torsdagen var inge kul och sen får man vakna upp på fredag, veta att vår matte är inställd idag med vilket resulterar till att jag har inte lektion förrän klockan ett. Igår fick man ju sitta på skolan för att invänta lektion som börja två, väldigt glad över att jag slapp det idag. Hade inte kunnat fått en bättre start på fredagsmorgonen och nu när man endå är uppe kan man ju göra något som behövs, nämligen försöka hitta och bestämma mig för en klänning. Först blir det lite mys med denna skönhet och sen ska jag för en gång skulle äta riktig frukost innan jag drar mig till skolan, hinner med att äta lunch innan också. Det här blir en bra dag känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0