Sovtips nr 1

Har du problem att somna precis som jag och kan ligga vaken halva natten eftersom det är omöjligt att somna? Då tänkte jag faktiskt försöka ge några tips ibland när jag själv har svårt för att somna. Mitt första tips är att ta en bok att läsa, det gör dig sömning efter bara 2-3 sidor. Det kan vara något av det tråkigaste jag vet och kanske det bara är därför det funkar för mig. Fast detta är inget jag gör dagligen utan jag passar  på att göra detta då jag har en bok i skolan som skall läsas. Skulle inte komma på tanke att jag skulle läsa en bok frivilligt. 

Kommentarer
Postat av: my

Hahah samma sak med film och serie för mig ;) Men den där boken verkar ju bra ändå. Läste 50 sidor på en gång igår haha kunde inte sluta xd

Svar: Jag blir inte trött utav filmer/serier men böcker blir så långtråkiga, har inte riktigt fastnat för boken ännu men har bara kommit till andra kapitlet än :)
None None

2015-09-05 @ 14:18:51
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0