Skolan tar kål på mig...

De senaste veckorna har varit jobbiga, vi får massvis med uppgifter och det ska vara klara på en gång. Man hinner inte slutföra ena förren man har två nya och det tar aldrig slut. Nu har vi haft två uppgifter på religionen som vi skickat in och idag ska den tredje in plus att vi ska ha muntligt på den senaste uppgiften också. Sedan har vi haft en historia uppgift sen har vi haft typ två muntliga på svenskan och det är påväg och bli en tredje. Prov har vi haft i fysik och imorgon Tisdag har vi matte prov. Inget har man hunnit plugga heller så det känns lite kört. Jag håller tummarna på uppgifterna att de blir enkla för jag vill absolut inte ha ett E i matten. Vi siktar väl mot ett C kanske men just nu känns det väldigt långt ifrån. Nyduschad ska jag snart pallra mig iväg till skolan efter ha käkat upp frukosten, har en tuff dag framför mig som jag helst hade sluppit...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0