Måndagen rullar vidare....


Måndagarna är långa och luftiga, med det menar jag att vi har rätt mycket hål/ slö tid då vi egentligen inte gör något. Vi har två lektioner på morgon och sen vid lunch blir det hål och GYA (gymnasiearbete) vilket innebär att mycket av den tiden bara sitter man på arslet och inte gör något. Vi håller på med arbetsplanen nu på GYA och mina två kompisar stack till Ica i hundra år så det blev inte så mycket gjort. Det lilla jag kom på skrev jag ju självklart sedan har jag även hunnit haft ett snack med vår nya mentorn om studierna. Poängen klarar jag och nu blev det hu ändrat så jag läser inget utökat men det gör ju inget det heller, utan nu siktar vi på att få ett par bra betyg i ämnena vi har kvar. Nu är det film på religionen sen väntas muntlig redovisning av mig och Hannah, vill bara åka hem egentligen....

Efter skolan ska man hu upp till stallet och rida åtminstone en häst. Tibor ska få fortsätta skritta då jag håller på sätter igång honom efter att han blivit sparkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0