käpphästhoppning 27/9

Åkte till stallet vid halv 5 ungefär och fick lite sällskap när jag åt, vi satt och prata på samma gång om lite idéer och andra skojigheter men iallafall så berätta Maria att Kupido inte hade sett nå bra ut i hagen när det skulle ta in honom idag. Vi har ju hoppning på onsdag och det var inget konstigt i lördags när vi tävla men det har tydligen varit rätt vilt i hagen. Så vi passade på att longerade honom efter jag ätit och i vänster varvet såg man ingenting men i de högra såg det mindre bra ut. Så jag hoppas han kommer tillbaka fort så vi kan vara med på kommande aktivitet på stallet, det blir skoj. Efter han var kollad så borstade jag av honom och Tibor som var alldeles skitig och speciellt dammiga över hela kroppen, sen var det u-sek möte. Vår nästa aktivitet är käpphästhoppning söndagen den 27 september, kom och var med vetja för sedan kommer halloweenövernattningen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0