I survived!!

Då var denna torsdag över och jag har tänkt att försöka fortsätta plugga nu när jag är hemma då allt är lugn och ro. Man vill ju komma någon vart också och just nu är uppsatsen bara en sida men än så länge är jag klar med bakgrunden eller vad man ska säga. Har nyss börjat skrivit om England men nog om det, skoldagen lite kort bara innan jag fortsätter min egna skoldag här hemma. Först var det svenskan som faktiskt gick så bra som den kunde, tycker inte alls om att ha muntligt men det var kort så det var över relativt fort. Det var en ganska simpel uppgift egentligen då vi bara skulle analysera och reflektera hur "någon" har gjort upp talet med typ etos, logos och patos. Sedan hade vi GYA och där la jag bara in de lov som jag inte lagt in i tidsplanen plus att vi prata med Olle och Peter om labb. Skickade ett mejl till en som vi får hoppas att vi får något svar, det gäller också labben då vi gärna hade velat gjort en labb på vårt gymnasiearbete. Sedan är Arbetsplanen inskickad och sen sista lektionen var historia och där jobbar vi på uppsatsen, sista lektionen då han ska in slutet av veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0