Dressyrpass pĂ„ Lagos👍

Vi fortsatte med samma övning som förra veckan, dock började vi rida lite öppna först. Sedan gjorde vi förra veckans övning som var skĂ€nkelvikning och Lagos var duktig. Han kĂ€ndes fin idag. Speciellt i traven, lite svĂ„rare i galoppen men det kommer bli bĂ€ttre med tiden. Vi gjorde sĂ„ gott vi kunde och Lagos var Ă€ndĂ„ duktig mĂ„ste jag sĂ€ga. Det Ă€r roligt att det finns nĂ„gon hĂ€st som Ă€r lite rolig att rida nu nĂ€r Kupido Ă€r halt men ingen ersĂ€tter ju honom. Antar att jag kommer rida Lagos fram tills Kupido blir frisk och fĂ„r vĂ€l se om han snart kommer att sĂ€ttas igĂ„ng. Fast jag tycker det Ă€r roligt att rida Lagos med, han har nĂ„tt speciellt som jag inte riktigt vet vad det Ă€r. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0