Anastasia, Kupido & Tibor...

Blev ingen redovisning idag heller då läraren glömt bort det så imorgon blir det ett nytt försök och slår vad om att jag kommer att vara lika nervös imorgon. Sedan har man varit på stallet från klockan fyra till halv nio, alltså på 4 h 30min så se jag hunnit rida 3 hästar. Först blev det en uteritt på Anastasia och det var inte nå modiga hästar med på den trippen. Kupido var näst ut och vi började skritta fram ute i skogen och fortsatte i paddocken men när regnet kom så passade vi på att gå till manegen. Kupido var faktiskt bra idag och det ska bli roligt att rida honom på onsdag också men vi hoppas det blir markarbete. Sist ut var Tibor som jag skrittjobbade lite i stora manegen och han är ju så lydig den lilla dressyrhästen. Nu ligger man i soffan och ser på idol efter att ha käka kött med bea och potatisgratäng, efter idol blir ph.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0