Skola och stall..

Jag vaknade runt 8 tiden imorse och gick ner och duscha för att känna mig lite pigg då det blev en sen kväll dagen innan. Efter jag duschat fixade jag klart mitt argumenterande tal, lade till ett argument eftersom jag saknade ett. Hanm även se ett avsnitt av Arrow innan jag fick skjuts till skolan. Om vi tänker att man delar upp denna tordag i två delar, jag börja med att spendera några timmar i skolan. Det var muntlig tal och GYA och lite serie, avslutade dagen med studeringsfrågor på historia. 
Hem bara en snabbis fär att slänga i mig något att äta då det inte blev någon lunch på skolan. Därefter åkte vi upp ck red, kanske sista dagen jag rider Kupido nu, känns som han är fräsch och igång. Han lär ju gå lektioner i veckan men vi får väl helt enkelt se. Imorgon skulle han eventuellt få vara med på en lätt skola. Iallafall blir det en lång dag på stallet, Madicken har hoppträning i sista gruppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0