skola, birsta & stallet

Det blev inte direkt någon riktigt skoldag för mig utan kom dit på min första lektion som jag inte behövde vara på men vi skulle ha samtal om hur vi ligger till med det blev aldrig av pga att seminariumet tog längre tid än väntat. Sen hade vi GYA och då åkte vi till birsta och köpte lite plagg till labben vi ska få göra på måndag, det blir ett besök och lite labb undersökning. Sedan åkte vi tillbaka till skolan och såg film på historian. Åkte hem någon timma innan jag for upp och red Kupido. Vi skrittade i paddocken alldeles själva och han var mycket snäll, inga bus än så länge iallafall. Han varit fruktansvärt lugn för att vara han, vanligtvis brukar han vara lite smågalen när man rider igång honom och han har stått men det är härligt att han är så lugn och snäll. Innan vi for hem stannade vi och kolla på de två första hoppgrrupperna för Pia. Lite tv och nu tänkte jag försöka göra klart labbrapporten som skall in imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0