Onsdag och jag har fullt upp....

Har bara historia idag, det vill säga en lektion och kan man ha en kortare dag än det. Jag älskar onsdagar då jag bara har en lektion och mentors men idag är man utan det, tummen upp. Man har mycket i skolan just nu, lite för mycket om jag får säga det själv. Var på studiebesök i måndags så ligger efter med fysiken och svenskan, fysiken kommer jag inte ens  vidare på, fattar inte så mycket av uppgifterna men på något vänster ska det gå annars får man väl göra dem på skolan så att man kan få hjälp. Sedan har man ett tal som jag knappt har börjat med och de ska va klart på måndag men det blir nog förskjutet men jag måste ju dra ihop ett iallafall, jag har ett hum om vad jag ska prata om sen är det bara att komma på lite bra argument och stilfigurer. 
 
Denna dag börjar väl med att jag åker upp till skolan och sedan direkt upp till stallet för att hinna med allt, hästar ska ridas och sedan ska vi ha lite avskedsfika efteråt eftersom att bästa Therese komma flytta till Scotland om lite mer än en vecka. Och efter stallet blir det ett stop hos kusin där vi ska äta tacos, är det bara jag som tycker att dygnen borde vara längre.
Snart är det ju dax för högskoleprovet också, har än så länge bara gjort ett och det är matten. Den är lättast för min del och 19/24 är ändå inte så dåligt men man ska ju ha bra på allt annat också och det har jag däremot inte. Måste försöka hinna göra något mer sådant, fast läsa orkar jag knappt träna på då det är så himla drygt. Jag anser inte att jag blir bättre för att jag gör läsförståelse, jag är kass på D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0