högskoleprov

Det tar ju en hel dag, alla prov man ska göra, från 8-16:20 har man varit där och hjärnan är så gott som helt slut för denna helg, det är tur det är lov nu och det är nu det kan börja. Det är ju andra gången jag gör det och jag var faktsikt inte lika nervös idag vilket kanske var en dålig sak, ingen aning. Däremot hade jag hoppats på att det skulle börjat med en matte del men istället var upplägget så här.
• Verbal (SV + ENG)
• Kvantitativ (matte)
• Kvantitativ (matte)
• Verbal (SV + ENG)
• Kvantitativ (matte)
 Sist satt man längt bak i klassrummet och nu satt man längst fram i salen, nr 1 ja det var lilla jag. Nu håller vi tummarna att resultatet blir en lyckoträff, över 1 är väl det man vill eller måste ha över. Håller tummar och tår nu men vågar inte kolla hur mycket rätt jag hade, så det får vänta lite till, haha! 
Proven går ju riktigt snabbt ändå, man hinner ju inte färdigt med alla prov utan de flesta har man några uppgifter kvar på och då är det bara att chansa. Lite tur ska man väl ha också men det märkliga var ju när det blev helt mörkt i salen. Jag trodde typ att det blev strömavbrott men så var inte fallet, alla lampor bara släktes av någon anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0