En fredag i oktober...

Vad ska man säga om dagen, kort skoldag och sen inväntade man att det skulle bli uppehåll men tillslut gav jag upp på all väntande. Jag begav mig hemåt i regnet, dyngsur som jag blev så kom jag iallafall hem. Vad denna vecka gick fort, är det tack vare för att jag haft så få lektioner, kan vara det men det blir dock allt fler nästa vecka. Nu blev det inget stall för min del men syrran och kusin var där och smörjde inför tävlingen som är på söndag. Vi ska väl försöka att ladda upp inför den imorgon. Det var ett tag sen jag red Rick men det ska nog gå bra ändå, ridit han någon enstaka gång efter det kom hem från betet när det skulle sättas igång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0