3 hästar...

Boye
Efter jag kom hem från Mittuniversitetet så var man hemma en timma ungefär innan jag åkte till stallet. Började med att rida ut på Boye tillsammans med Julia och Hans. Tyvärr har jag faktiskt ingen bild på honom men det lär ju dyka upp så småningom.

Lagos
Sedan var det bara att börja fixa nästa häst, Lagos kändes mycket bra, känns otroligt bra i traven. I haloppen gjorde han lite framsteg iallafall men han orkar inte fullt ut. Skritten ät han också fin i men man vill gärna få honom lite längre i formen. 

Kupido
Sist men inte minst var det dags för Kupido. Han har ju stått sedan jag hoppade honom på klubbtävlingen eftersom han var halt på måndagen. Så idag skrittade jag honom bara lite lätt och försökte jobba honom. Han var väldigt snäll på tanke på att han brukar vara värre när man rider igång honom men han var lite spänd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0