Torsdagen är över...

Vart ska man börja, jag lyckades somna om inatt och sov till 9 tiden imorse. Klev upp lite efter och tog en dusch, gjorde mig iordning och morfar kom förbi. Så jag passade på att åka med han, så slapp Madicken kliva upp och skjutsa mig. Kom till skolan och gjorde först någon lupp undersökning i början av svenskan innan vi fortsatte med PM. Det ska tydligen vara inne på söndag så fick lite mer tid på den, vilket är bra eftersom jag inte är riktigt klar ännu. Har väl den sista biten kvar bara, den får ju inte vara med än 800 ord heller. GYA gick väl sisådär idag, skrev ett typ av manus eller kort fakta om vad vi ska prata om på deltidseminariumet vi har nästa vecka. Sedan har vi påbörjat med en slutuppgift på historian, gällande korståg och jihad. Här sitter man på skolan, sist kvar och inväntar skjuts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0