Torsdag och jag får helg...

Lärarna ville ha oss på skolan vid 9 tiden idag då de hade besök av niorna från arena skolan, så jag passade på att plugga lite matte. Sedan var det svenska och kom inte så mycket framåt men har väl koll på källorna nu iallfall. Jag skriver som bäst när jag är hemma, sent på kvällen och att jag är en kväll/natt människa är nog inget nytt. Att sitta sista dagen är ju också mycket vanligt hos mig men jag är väldigt trögstartande och jag blir sällan nöjd, sitter och ändrar in i sista minuten innan jag skickar in mina inlämningar. På GYA hade vi information på var vi kan få tag i bra fakta och lite olika källor, sånt man hört förut men som en liten påminnelse. Sista lektionen innan helgen var historia, hade genomgång på korståg och sedan lite frågor. En simpel opch kort lektion på typ en halvtimme innan vi fick gå hem.
Imorgon är det fredag och då tänkte jag passa på att vara med på fredagsridningen när jag ändå kan lixom. Plus att det var markarbete och det är ju alltid roligt och det är med Kupido som jag är med på då Rick var upptagen. Vad gör de, lika roligt att vara med på Kupido samtidigt som de kanske hade varit bra och ridit Rick någon gång innan KM men på lördag och söndag kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0