Sista november

Skolan kändes som en evighet idag när vi hade hål/GYA, trodde aldrig jag skulle få komma hem. På morgonen var det Gruppuppgift på fysiken och jag, Pontus och Oscar i en grupp. Gick lite trögt emellan åt men annars rullade allt på och vi svarade ju på allt. Håller tummarna på fullpott för de var ju faktiskt två som inte somna och sov under lektionen. Han var inte mycket till hjälp om jag säger så. Seminarium därefter och det gick väl sisådär, prata inför grupp är överskattat och helt onödigt skämt åsido. Sen blev det lite matteplugg innan religionen som börja vid två, en evig väntan. Quiz på religion lektionen, typ den bästa lektion på länge. Hoppas på vinst, hem efter skolan och åt lite portergryta innan jag och sis stack till stallet. Boye blev ompysslad osv och lappar inför både julpyntning i stallet och en lek/tävlingsdag på jullovet skrev och fixades.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0