måndag, tisdag...

Igår efter jag varit och kollat på Gladiatorerna så åkte vi mot kvällskvisten till Boye. Skötte och pysslade om honom och gick lite lätt några vändor i stallet då han ska få göra det i ett par veckor för att sakta komma igång och få röra sig lite då han står på boxvila. 
 
Tisdag - Hade sovmorgon till 11:20 och den tog jag vara på och åkte till skolan strax efter 11 tiden. Har bara två lektioner på tisdagar vilket känns lagomt, matte först där vi ska ha börjat på ett nytt kapitel men det blir nog nästa lektion. Ska försöka börja lite smått på nästa kapitel innan nästa lektion som är på fredag, man får inte ligga efter då vi snart ha nationella i matte. På religionen så hade vi lite diskussion eller vi skulle återberätta lite kort om artikeln vi skrivet om Islam och sedan hade hon en kort genomgång på slutet. Nu har jag varit hemma en stund, sett på gårdagens glamour samt paradise hotel, nu tänkte jag vara duktig och plugga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0