Min dag blev bättre än tänkt.....

Blev varken muntligt nationella eller någon muntlig redovisning i överhuvudtaget vilket gjorde en lite lättare. Istället blev det labb på naturen bara vi tvåor och sedan forsatte vi med seminarium av praktiken. Därefter Biologi och sen kom matte provet vilket drog över tiden, över hela engelskan så dårav blev det inge np och tyskan var tydligen inställd. Stannade och gjorde kvar svenskan, det var två frågor som gick fort att göra med Hannah och sedan blev det lite OTH innan jag fick min skjuts hem. Nu är det ungefär en timma kvar tills jag tänkte åka upp till stallet och rida, passar på att rida ut när det är väder för det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0