En fin tisdag...

Hade planerat med några kompisar att åka till skolan strax efter 10 för att plugga inför kommande prov men så blev inte fallet. Stod i minst 40 minuter och försökte få igång moppen men den var inte så pepp att åka till skolan. Ringde runt och försökte få tag i någon som kunde skjutsa mig men det såg mörkt ut på alla ställen. Fick tag i brorsan vid halv 12 och Issa ringer strax efter, då har dem försökt att hitta en bil då hon inte hade sin med sig till skolan idag. Tur man har snälla kompisar som gör allt för att man ska komma till skolan. I väntan på att brorsan skulle komma så kom syster hem det blev slutligen hon som fick skjutsa mig. Hade två lektioner, kemi och fysik, därefter stannade jag kvar och plugga lite fysik till provet som vi har imorgon eftersom jag inte komm till skolan tidigare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0