stallet istället för sovmorgon...

Ingen sovmorgon idag heller utan åkte istället och red nyingarna så har man det gjort. Red båda idag, vi bytte efter att vi hade börjat trava igång hästarna. Aron kändes vinglig och har lite svårt med galoppen, han måste bli starkare men det var ju helt klart mer fart inAron än vad det är i Kajtek. 

Idag ska jag ta vara på eftermiddagen och plugga litegrann till provet som jag har på fredag. Det känns att man har tappat bort lite vad man håller på med nu efter lovet vi haft, så måste komma in i allt igen och fortsätta att köra. Var väl klar i stallet ungefär vid 10 och drog därefter till skolan där jag hade endast tre lektioner och det är lagomt många tycker jag. Efter jag slutat fick jag vänta en timma för att sedan ha utvecklingssamtal, blev ju inget av förra terminen. Utvecklingssamtal gick väl bra, inte för att jag tror att det kan gå dåligt men. Ligger bra till alla ämnen och mer behövs väl inte veta?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0