slappar dag...

Har inte gjort något speciellt idag, sett serie ända fram till ungefär halv fyra och åkte en snabbis till bista och köpte en svart bikini underdel bara. Det är så lätt när man vet vad man skall ha, det är bara och köpa och sedan sticka därifrån, inget ställe jag trivs på. Jag köper bara när det är något jag verkligen behöver, vilket är bra, då går det inte så mycket kläder på shopping lixom. Kan vara därför man har så mycket presentkort, måste ta någon heldag på birsta och shoppa bort alla presentkort jag har. Nu har jag nyss gått från tv och förflyttade mig direkt till datorn, såg på true detective och även lite på crocodile dundee och nu blir det musik och spel istället för serie.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0