Klantiga jag....

Klockan är över tio och jag sitter och kollar på Sveriges mästerkock just nu och efter det blir det glamour och sedan går jag nog och lägger mig. Det har ju varit skola idag och åkte dit till 8 och pluggade lite biologi och spelade lite kort, allt ifrån hjärter, bluff, bluffpoker och röda hand. Kortspel är väldigt avslappnande kanske dock inte på röda hand men när det blir för mycket plugg är det bra att vi har korten. Man måste ju variera lite för hade inte lektion förren 10:30, då var det svenska och sen har jag bara haft en fysik lektion på det. Engelskan och tyskan var det bara att ta närvaro på. Efter skolan blev det stallet, red först Kajtek och sen Kupido, tycker inte det fik nå bra idag. Väldigt ont i armen, det enda positiva med ridpasset på Kupido var att han kändes riktigt fin faktiskt. Det var hoppning idag men hann inte hoppa så mycket men Kupido kändes väldigt seg idag, konstigt nog.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0