En springig Prince....

Som jag nämnde tidigare var jag påväg till stallet och där red vi först, alla tre. Jag, Madicken och Linnéa och det blev lite för mycket för Prince idag. Det var lite halv kaos i ridhuset, hästar överallt som for och hoppa, ingen mer än Prince ville gärna hänka på och vara med. Pigg och glad var han iallafall, en kille med mycket energi i jämförelse med Kajtek. Efter vi ridit satt vi och kolla på lite hoppträning för Pia, man blir ju så hoppsugen själv, markarbete på lovet blir det iallafall. Nu har man iallafall sett farmen, glamour och till och med gjort några prov på datorn inför det viktigaste proven av dem alla som snart ska göras. Mitt försvar är ganska enkelt, det är sjukt svårt att klara ens en!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0