Bättre sent än aldrig...

Som rubriken lyder är något man hör lite då och då. Fredagen började väldigt segt, inget funkar när man t.ex ska kolla på någon film. Filmen fick lagga under hela lektionen och den kom inte längre än ca 5min och då har vi en lång biologi lektion. Sedan hade vi matte innan lunch och efter lunch var vi utan lärare på engelskan. Så då passade vi på att jobba lite svenska istället då vi har muntligt nästa vecka. Sedan efter en halv tyska lektion fick jag ta helg men skulle inte kalla det helg än utan det blir nog imorrn eftermiddag. Efter skolan åkte jag upp till stallet, syrran red och vi åkte hem. Sett lite tv, som glamour, lets dance, ninja warriors finalen och ack Värmland, det var väl typ min fredagskväll. Nyss gjort iordning baguette till morgondagen, det blir inget Gävle den här helgen iallafall men om jag ska vara ärlig, skulle jag nog hellre åka dit än att skriva prov. Ingen tvekan där men får hoppas att det inte blir alltför svårt, målet är väl att vara bäst? Klart man gör ett försök för mer än det kan jag inte göra, hoppas ni håller både tummar och tår för både mg och syrran imorgon. Jag undrar vad jag egentligen gett mig in på! Måste iallafall sova nu, tung dag framför mig....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0