1 O O C O D E

Efter att man kommit hem från skolan efter en rätt kort skoldag med två lektioner så har jag hunnit gjort lite allt möjligt faktiskt. Började med att käka lite thai som jag inte hann äta upp innan jag åkte till skolan vid lunch och satt mig sedan vid datorn eller la mig i sängen och påbörjade att se en ny serie, "100 Code" och sedan har jag faktisk även hunnit varit ut och övningkört för första gången. En stor applåd för mig för det var ju på tiden, man kan ju säga att det är prick en månad till jag fyller 18år och bättre sent än aldrig. Har ju gått väldigt trögt att börja övningsköra eftersom jag har haft så mycket annat inplanerat den sista tiden  och då har jag helt enkelt inte haft tid men idag så stack pappa och jag ut och körde lite. Åkte sedan hem och sedan åkte jag och pappa iväg för att handla, både mat och annat gott och sedan kom man hem och såg lite pogram/serier på tv:n, bland annat glamour, under samma tak, biggest loser och nu blir det True detective. Blev ytterligare en vecka utan någon innebandy för mig och jag är så sugen på att åka och spela att nästa gång ska jag vara med. Ett måste och jag håller tummarna att nästa gång det är att jag inte har något viktigare eller annat planerat för mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0