lycka.....

Igår kväll så höll jag på att göra iordning ett album med alla nya hästarna som jag haft turen att få ridit när dem kommit, ridit in dem till ridskolan tillsammans med Madicken. Det är ju en del nu och några är kvar och några inte, en av dem var Maestro som kom den 19/8 2014 tillsammans med Romeo 2. Tiden med Maestro 19/8 2014-2/3 2015 är och var underbar, så glad att han ändå fick göra ett stopp här på ridskolan. Han skickades tillbaka efter sex och en halv månad då han inte trivdes och där började ett nytt kapitel i hans liv. Iallafall så sökte jag och syrran på Maestro Emetyt och trycker in på en länk och vips så hittar man hans nya och nuvarande ägare och det visade sig att han kom dit mindre än två veckor efter han åkt ifrån ridskolan. Saknar dig Finaste M!
En del dagar är svårare än andra men jag vet att det var för hans eget bästa, finaste M!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0