LAGOS

Idag fick Kaj vila och det blev bara ett ridpass på nyingen idag men imorgon blir det tre hästar. Han är väldigt pigg och känslig i början av ridpasset men efter en stund tar all energi slut och han blir lite lugnare men lite åt det segare hållet. Galoppen måste vi jobba med och han är även lite svagare i högervarvet men det får vi jobba på så gott det går innan de åker på sommarbete. Vet inte riktigt när dem åker men det lär vi väl se elelr höra något om. Tills dess lär ju syrran och jag rida dem och denna dag har varit riktigt skön, ingen skola och ett ridpass på kvällen. Varit en sväng på birsta och sedan bara varit hemma och chillat lite kan man säga, lite serier har man väl sett på och det ska jag slå på och se innan jag säger godnatt. Sovmorgon till 10:40 imorgon, känns ju inte helt fel det med.
bild sen jag longera honom i lördags:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0