Imorgon kör vi...

Imorgon är det dags för jobb och vi håller tummarna för att vi får bra väder så att vi kan måla det som ska målas, några hästar ska åka till betet och sen får vi väl se vad morgondagen bjuder på. Dags att ta fram kläder så att allt är klart när man vaknar, är glad över att jobba de två första veckorna av sommarlovet för då har man det gjort och resten av sommaren över till något kul. Man vill ju på någon slags hoppkurs på Näset som vi, jag och syrran måste anmäla oss till och sen skulle det inte vara tokigt att åka ner till liseberg i år igen. Jag är mer än sugen på att åka helix och annat skojsigt, måste säga att det var riktigt roligt sist jag fick hänka med släkten på en veckas semester, hann ju med mer än bara liseberg, som till exempel ullared och gustavsviks badet (campingen)
 

Kommentarer
Postat av: my

Åka ner till liseberg hoppas jag, inte upp ;)

Svar: Haha självklart, justerade texten för din skull😂😉
None None

2015-06-15 @ 14:33:10
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0