Fullt schema...

Vilken onsdag det var, full rulle hela tiden kan jag säga och det är jag nog inte ensam om att tycka. Hade skola från 10:40-14:40 och det var då 3 lektioner, quiz, fika och avsked av min tyska samt engelska lärare, helt klart den bästa på skolan, kommer vara tråkigt att inte ha några lektioner mer med henne. Tveksam om jag ens kommer att läsa engelskan, vi får se men jag övervägar ifall jag istället ska välja till idrotten på utökat. Slutligen den sista lektion för denna termin, fysik och vi började gå igenom ett nytt kapitel, perfekt såhär innan sommarlovet. Blir nog rätt mycket repetion och så när vi kommer tillbaka. Efter fysiken så åkte man raka vägen till stallet, skriver nå mer i ett annat inlägg om det, då jag tänkte bjuda på någon bild som min kära vän My fotade. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0