Börjar 12:10 imorgon!

Kan det bli bättre, fick nyss reda på att vi börjar 12:10 istället för 8:10, fyra timmars sovmorgon är inte helt fel. Perfekt början på sista skolveckan innan sommarlovet drar igång. Har svårt att fatta att vi snart får sommarlov, sommaren har tyvärr ute riktigt kommit så att man fått sommarkänsla. Dåligt med sol, vi har ju mest haft regn tycker jag. Har ett prov kvar sedan är allt klappat och klart och sedan är det bara ett år kvar i gymnasiumet. Tiden har gått sakta men samtidigt så himla fort, skulle ju vara pricken över i:et att få ridning sista året fast det är svårt när jag typ är den enda som vill ja det. Är glad över att jag fick ha det ett år iallafall, kanske jag väljer till idrott istället. Denna söndag har jag inte gjort något mer än varit ute och rensat lite på tomten, snart åker vi upp till stallet och där får vi se hur många hästar vi rider, kanske två får vila idag eller inte. Beror på om det är ledig i manegen, nyhästarna var ju första gången i ridhuset igår och det var människor som kastade ner stolar från läktaren och de brydde sig inte. Snälla har det varit hittills och vi hoppas det fortsätter att vara det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0