Dax att packa inför....

Då var det tid för att packa inför det kommande dagarna på Näset, det enda jag hoppas på att ha tur med är vädret. Tycker det har varit alldeles för mycket regn nu och vill vi ha sol men samtidigt vill vi kunna rida ute utan att dö av värme. Men hellre värme än regn för det kommer säkerligen bli ett par roliga dagar, det ser vi till att det bli. Ridkläder och sovgrejer är nerpackad och nu har jag tagit en kort paus som vanligtvis varar längre än vad man tänkt, gud vad jag hatar att packa, det är något av det värsta jag vet och man packar alltid för mycket med sig men bättre det än för lite. En gång glömde ju syrran ridbyxorna hemma, det var ju inte något jätte problem då det löste sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0