It´s doneeee!!!!

Har nu även sett filmen The fault in our stars och nu tänkte jag se om jag kunde påbörja recensionen så jag kommer någonvart. Har legat och vilat lite nu i soffan efter att jag först såg ett avsnitt av Viva Hate och sen var det glamour. Nu tillbaka till pluggandet, kände att jag behövde en paus från det när jag kom hem från skolan. Måndagarna är väldigt tighta, typ 5 minuter mellan varje lektion, så man hinner inte lämna grejerna förns du skall ta ut nya. Har typ 6 lektioner på måndagar och nu imorgon har jag bara två, så det tar ut varandra men vanligtvis skall jag ha tre på tisdagar. Hade prov/test idag på engelskan, hörförståelse och fick inge vidare eftersom jag måste minst höra det två gånger. Missar man en fråga så är resten typ kört, nää uscha jag tycker inte alls om hörförståelse men något jag måste träna på...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0