Inigo på ridstadion...

Vi åkte till ridskolan och red i lilla manegen som var ledig, inte ridit Inigo sen jag gick på lov eftersom jag var sjuk hela lovet. Nu är jag ju tillbaka och Inigo var lite seg men hon kommer igång efter att hon fått galopperat litegrann, hon kändes faktiskt fin efter sisådär halva passet. Då gick allt som det skulle och jag är faktiskt nöjd efter det här ridpasset och det borde jag vara också, ingen ork kvar efter det där ridpasset. Antar att inte orken har lkommit tillbaka sen jag var sjuk men mår mycket bättre. Sitter just nu och ser på våra bästa år och innan jag somnar ikväll blir det ett kapitel av Camilla Läckbergs bok, "Tämjaren" som måste läsas👊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0