Hockey....

Åkte till skolan idag, så jag var där i tid men det hade ändå hunnit börja, jag hämtade kemiböckerna i skåpet och gick in på lektionen och dem säger att det är prov och jag är helt borta.....
Dagen innan eller om det var i tisdags så sa dem att provet var flyttat eftersom vi inte hade någon kemi i tisdags. Det var bara att bita ihop och köra, lite chansningar här och där tro jag, var bara 6 frågor + a, b, c. Sen hade vi svenska och sist idrott, det var frisbee vilket var kul men hade även dans (bugg). Inge kul alls och vill verkligen ute fortsätta med dans nästa vecka, man kan ju hoppas att han glömmer bort det. Efter skolan blev det stallet då jag skulle hinna rida innan hockeyn, en uteritt på Misterz som var jätte snäll i skogen och sen hem och vid 19 satt man på hockeyn, Timrå - Karlskrona och dem förlorade på straffar, s ä m s t!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0