Helgen över..

Då var denna helg förbi och jag har inte gjort så mycket mer än varit på stallet. Helena Persson har haft hoppträning på ridskolan som jag och syrran åkte och kolla på båda dagarna och sedan har vi varit till Inigo och Madicken har ridit henne. Har faktiskt även hunnit med att läsa ut min engelska bok och nu återstår bara bok recensionen som ska vara inne senast på fredag. Jag har till och med, nyss påbörjat att läsa ytterligare en bok, fast på svenska då. Lejontämjaren och den skall vara utläst om ca två veckor tror jag dem sa och då kommer vi ha seminarium där vi kommer få frågor om boken vi läst. Hur skall detta gå, jag är inte någon som tycker det är minsta kul att sitta och läsa utan jag ser då hellre en film. Visst får man mer detaljer i en bok men det kan jag lixom leva utan och jag tycker mycket är sånt man inte ens behöver veta, men jag läser inte mer än vad jag behöver......
Vad tycker ni bäst om, bok vs film
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0