hann inte igår..

Hade fullt upp hela dagen går och hann inte blogga något som ni kanske sett, åkte till skolan strax efter 8 och kom väl hem halv 3. Hade kemi första lektionen, svenska där jag hade bok-seminarium vilket jag tyckte gick dåligt och veckans bästa lektion avslutade vi skoldagen med. Först spela vi frisbee vilket jag tycker är rätt kul sen avslutade vi med dans (bugg) och det är inte det roligaste kan jag säga. Åkte sedan hem och pluggade lite biologi, sedan blev det stallet och sedan hem, plugga biologi. Tog paus från pluggande och såg farmen och sedan gick jag tillbaka till pluggandet. Känns som det är alldeles tomt i skallen och inget fastnar riktigt om det borde. Biologi prov idag, nu första timmen så det är väl bäst man kliver upp och klä på sig och pallrar sig till skolan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0