en älg mitt i vägen....

Klockan har bara flygit förbi och jag hinner inte med mig, tänkte att jag skulle hunnit gjort så himla mycket mer idag men har inte hunnit med mig riktigt. Skolan först och hade 3 lektioner och sen åkte man hem och började skrev lite om boken, typ stöd till vi skall ha seminarium. Vet dock inte om jag har det redan imorgon men skall försöka göra klart det imorgonbitti helt enkelt. Sen skulle man ju även fixa klart det personliga brevetvilket jag nu NÄSTAN är klar med, bara nått litet pet kvar. Sedan åkte jag och red Inigo och det blev en skogstur med Annelie och vi stötte även på en älg och jag har nog aldrig varit så nära en tror jag, om man bortser från typ djurpark. Iallafall så var det många spöken ute denna tisdag, allt ifrån sina egna skuggor till älgar, hästarna var uppmärksamma under hela ridturen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0