Back in school📖

DÄ var skolan igÄng med hel skoldag pÄ en gÄng, det var bara att slita sig upp frÄn sÀngen Àven fast jag mer Àn gÀrna hade legat kvar. Hade iallafall sovmorgon till halv 11 och det var fulla muggar pÄ direkten. Skall nu lÀsa ytterligare en bok fast pÄ svenska, Àven fast vi inte avslutat att lÀsa den vi har pÄ engelskan. Blir galen och hur ska man hinna med tvÄ böcker nÀr jag knappt hinner lÀsa en.
 
Efter skolan sÄ Äkte man hem och kÀka för att sedan Äka upp till stallet. Ett riktigt dressyrpass vart det med Kupido och det var lite sisÄdÀr men avslutade med att jag var helt nöjd. Gick super pÄ slutet och allt flöt pÄ, duktig kille! Jag Àr nu tillbaka och Àr frisk och hoppas det hÄller i sig, lovet var vÀl inget som jag tyckte var riktigt kul eftersom jag legat sjuk frÄn början och Ànda in till slutet. Jag hoppas jag hÄller mig frisk ett par Är nu innan jag blir sjuk igen, blir sÀllan sjuk men man ska aldrig sÀga aldrig..



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0