đŸžđŸœ đ”ŹÌˆđ”łđ”ąđ”Żđ”°đ”­đ”ąđ”ąđ’č𝔞đ’č𝔱 đ”Ÿđ”žđ”Żđ”« đ”­Ă„ đ”ŹÌˆđ”łđ”ąđ”Żđ”«đ”žđ”±đ”±đ”«đ”Šđ”«đ”€..

Som ni ser har jag inte hunnit bloggat nĂ„got igĂ„r heller, bara pĂ„ morgonen och hade fullt upp frĂ„n att jag klev upp ur sĂ€ngen tills jag la mig. Hade ju det roliga biologi provet som gick sĂ€mre Ă€n sĂ€mst, all tid man hade lagt ner för att lÂŽplugga var ju bara förgĂ€ves. Jag hade kunnat lika mycket om jag inte pluggat alls, ingenting som han sagt kom pĂ„ provet, det som han sa hundra gĂ„nger om, var sĂ„ himla viktigt. Tydligen inte som att det inte kom pĂ„ provet skulle jag sĂ€ga, det var otroligt svĂ„rt prov mĂ„ste jag sĂ€ga men nu Ă€r det iallafall överstökat. Hade vanlig mattelektion, glosor pĂ„ engelskan och muntligt pĂ„ tyskan, skrev en kort berĂ€ttele med Evelina som vid döpte till Der Enthauptete. Åkte sedan hem för att packa till övernattningen och stack sedan till stallet och förberedde lite till övernattningen och sedan red jag ut Prince i skogen med syrran och sen var det dax. Övernattning med fĂ„ngarna pĂ„ THF, barnen kom och det var typ fullt upp hela tiden, energin tar aldrig slut pĂ„ dem. Körde lekar och sĂ„klart tĂ€vlade dem i olika lag, precis som i fĂ„ngarna pĂ„ fortet, svarade pĂ„ gĂ„tor, stoppa hĂ€nder i olika hinkar och andra smĂ„ tĂ€vlingar. PĂ„ kvĂ€llen blev det spökhistorier och mer lek och jag tror faktikst att barnen tyckte det var en kul övernattning. Somnade sent och upp vid 8 och fixa frukost, sov riktigt dĂ„ligt men det Ă€r ju ingen nyhet precis utan det Ă€r ju som alltid. Efter vi alla barn hade lĂ€mnat blev det en lugn ridtur ute i snön, Kupido fick komma ut en svĂ€ng och det verkade han tyckta var kul. Sen hem och vila, nyss kĂ€kat middag och kommer att sova sĂ„ himla bra inatt, nybĂ€ddad sĂ€ng Ă€r nĂ„got av det bĂ€sta jag vet.


 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0