torsdagkväll...

Blev inget stall för oss idag, jag var alldeles för trött efter att jag åkt skidor och ont i kroppen utan det blev att gå på hockey istället. Timrå förlorade dock i förlängen på grund av att dem fick en utvisning sista halvminuten kvar i matchen, bittert. Nu efter jag har kommit hem har jag sett ikapp Glamour avsnitten jag missat, vilket var typ 2 och sen har jag även hunnit sett dagens avsnitt av farmen. 
Två av förra årets deltagare är tillbaka men nu som utmanare istället för farmare, jag håller tummarna för någon av dessa ovanför. Nu tänkte jag passa på att se true detective och sen taggar jag för en kort skoldag, två lektioner, en superfredag kommer det att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0