pin...

Dagen började med världens pinsammaste grej som jag hoppas aldrig händer igen, för gud vad jag tycker det är "pin". Hädan efter skall jag nog äta något innan jag åker till skolan och det är nästan ett måste. Haft alltifrån natur, biologi, matte, engelska och tyska. Sedan åkte man med en bur till posten och sen åkte man till stallet och red ut med Annelie och Liza. Inigo var mycket lugn idag tills vi nästan var hemma, då exploderade hon från ingenting och det är väl klart att man alltid vill va först, allt är ju en tävling här i världen. Nu blire lite sen middag efter att ha kommit hem från stallet och lite serie, näst sista avsnittet av blå ögon som jag missade igår och sen blir det farmen.
 

Kommentarer
Postat av: my

Hahah va de när din mage lät på naturen? ;) Min lät heeeela tiden under en spanska diagnos och satt längst fram så alla lär ju hört...

Svar: Jaa, fyfan vad hemskt det är alltså😂
None None

2015-02-03 @ 21:15:24
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0