Inge innebandy för mig...

Så himla tråkigt, för en gång skull när man ändå inte skulle till stallet så har jag ont i halsen istället och får inte åka och spela ändå. Hade sett fram emot att spela idag men jag verkar ju aldrig få spela, ska försöka att vara frisk nästa nästa gång det är. Säger alltid att jag ska komma men det är alltid något i vägen så det har aldrig blivit av, sist var jag på stallet hela kvällen. Det var innan jul jag skulle köra första gången och här sitter jag ännu en tisdagskväll och inte kan åka och spela. Ingen mer än mig är lite sur på livet just nu, inte varit någon bra start på veckan hittills, hoppas veckan blir bättre och att jag inte blir sjuk. Vill gärna vara frisk på detta lov eftersom jag låg sjuk hela jullovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0