Vilken måndag alltså...

Klockan har passerat tolv och måndagen är över, herregud vad less jag var nu på kvällen alltså. Åkte till stallet vid halv 6 då syrran skulle jobba, så jag fick ta hand om Boye. Börja med att gå med honom llite i manegen och sen mocka och fixa och dona. Sen blev det lite plugg i cafeterian innan man skulle kvällshöa. Larmningen gick inte så bra idag, kom aldrig hem alltså. Vi bara gick fram och tillbaka utan några bättre resultat. Fattar mig inte på det riktigt men där gick man i mörkret och yrade om kring. Tillslut fick vi åka hem, sett Paradise och glamour. Emma tog pengarna och drog, det gjorde hon rätt i då jag tror att Jossan och Mos tar hem PH iår, jag håller tummarna på dem. Glamour stod det rätt still på, Thomas (ny skådespelare) är tillbaka och det är en stor diss att det har bytt. Gregory var väl bra, lite snyggare än dem andra också. Nu är det väl bäst att man försöker sova, ny dag med nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0