vecka 53

Då var vi inne på årets sista vecka och iår som ni kasnke har insett så är det inte bara 52 veckor utan 53 stycken. Nyår börjar närma sig och det var lite raketer som sköts idag, så kissen var på sin vakt hela tiden. Var vaken länge inatt eller jag somnade igår kväll sen vakna jag vid 2 och kunde inte somna om. Så klev upp efter klockan tolv idag och skulle åka och rida vid tre. Har haft ont i örat så det var lite tvek om jag skulle orka åka till stallet, sen är man ju lite snorigare elelr snarare lite förkyld än vad man brukar vara. Jag är väl lite sjuk men det hindrar en inte från att åka till stallet, orken känner man att den inte är på topp men den får försöka hålla igång så länge den orka. Kom hem från stallet vid typ halv sju och då blev det lite sism innan jag fixade lite lätt middagskäk. Nu tänkte jag slå på ett avsnitt av revenge för att komma fram i den serien, har ju över en säsong kvar att se ikapp. Hade väl tänkt hinna se ikapp den innan jag börjar i skolan igen men det ser jag inget problem  över att jag inte skulle hinna det. Man får prioritera och ta sig tid så hinner man allt förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0